Модуль 5: маркетинг
Наше дистанційне навчання підходить до свого завершення. Модуль 5 був присвячений Ма́ркетинговим дослі́дженням — збору, опрацьовуванню й аналізу інформації та можливостей, розроблення рекомендацій на підставі цих даних. Як правило, ці дослідження передбачають аналіз продажу та маркетингових можливостей, прогнозування продажу, ринкових кривих пропозиції та попиту. Результати маркетингових досліджень фірми використовують при плануванні та контролі діяльності. Такі дослідження часто супроводжуються збиранням і пошуком первинних даних. А потреба в цьому постає або на завершальному етапі дослідження, або за недостатньої кількості вторинних даних для прийняття адекватного рішення. Щодо нашого курсу - ми познайомилися з таким поняттям, як SWOT-аналіз, навчилися складати SWOT-матрицю. Для мене була складною робота в сервісі ГуглДокс.
Немає коментарів:
Дописати коментар