Психолог - це людина, яка також має певні моменти перевантаження, особливо зараз. Резильєнтність психолог може зберігати та підвищити багатьма способами. Сьогодні зупинимось на техніках управління часом та пріоритезації завдань, які допомагають регулювати свої робочі та особисті обов'язки, щоб уникнути перевантаження.
Метод «Ейзенхауера». Розподіліть свої завдання на чотири категорії: важливі та термінові; важливі, але не термінові; термінові, але не важливі; і не термінові та не важливі. Потім пріоритезуйте та виконуйте завдання відповідно до їх категорії.
Матриця пріоритетів. Створіть матрицю з двома осіями: важливо-неважливо та терміново-нетерміново. Потім розподіліть свої завдання на чотири категорії, відповідно до їх важливості та терміновості. Виконуйте завдання, які потрапляють в категорію «важливі та термінові» в першу чергу.
«Делегування завдань». Визначте завдання, які можна делегувати, тобто передати їх іншим людям. Це допоможе вам зосередитися на виконанні важливіших завдань та зменшить ваше навантаження.
«Календарний планувальник». Створіть розклад своїх завдань на тиждень або місяць. Встановіть терміни для виконання кожного завдання та спробуйте дотримуватися цього графіку.
«Принцип двох хвилин». Якщо задача може бути вирішена за дві хвилини, виконайте її відразу. Це допоможе вам швидше закінчити більш складні завдання.
Ці техніки можуть бути корисними для управління часом та пріоритезації завдань, але необхідно пам'ятати, що кожен має свій власний стиль управління часом, тому вам потрібно знайти те, що працює саме для вас. А також давати собі час на відпочинок, спорт, нові знання, соціальні зв’язки, хобі та інші активності, що приносять задоволення. Бережіть себе
Немає коментарів:
Дописати коментар