📌 Підлітковий період життя людини є найбільш буремним та ризикованим, особливо актуальним це стає у воєнний час, коли підлітковий бунт накладається на складні життєві обставини та соціально-економічну кризу у наслідок військової агресії.
Деструктивна поведінка може як безпосередньо призвести до виникнення у підлітків фізичних і психічних травм та захворювань, труднощів у взаємодії з оточенням, конфлікту із законом, так і негативно вплинути розвиток дитини в цілому. Водночас, часто така поведінка підлітків є також і відповіддю на ті складні обставини життя, в яких дитина опинилася та зростає, криком про допомогу, про потребу у розумінні, підтримці, безпеці, захисті.
☝️Саме знання про проблему деструктивної поведінки підлітків, індикатори та можливі фактори впливу на формування такої поведінки і її наслідки є важливими для ефективного проведення соціальної та соціально-психологічної роботи у процесі попередження її розвитку.
🤝 Аби предметно висвітлити проблему деструктивної поведінки підлітків команда науковців, викладачів вищих навчальних закладів, що готують психологів та соціальних педагогів і вивчають означену проблематику, з Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський Університет Імені Бориса Грінченка, Національний університет "Києво-Могилянська академія", Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України разом з практиками, які щодня працюють з підлітками та їхніми сім’ями, та за підтримки UNICEF Ukraine створили посібник, про який йде мова.
📘 Робота над матеріалами була розпочата задовго до повномасштабного вторгнення росії в Україну у лютому 2022 року. Попри всі обставини ми фіналізували напрацювання та готові презентувати навчально-методичний посібник, в матеріалах якого ви знайдете більше про такі явища та їх профілактику, як:
🔹 деструктивна поведінка як явище;
🔹 булінг та кібербулінг;
🔹 зловживання інтернетом та інтернет-залежність;
🔹 суїцидальна поведінка;
🔹 паркур, руфінг, зачепінг.
📝 Після кожного розділу посібника є тестові питання, які допоможуть ще раз переосмислити розглянутий матеріал та закцентують вашу увагу на головному.
Посібник, передовсім, може бути корисним та сприяти підвищенню відповідних компетентностей:
🟢 класних керівників;
🟢 практичних психологів;
🟢 соціальних педагогів;
🟢 студентів вищих навчальних закладів;
🟢 ювенальних поліцейських;
🟢 шкільних офіцерів поліції;
🟢 представників зацікавлених державних та громадських організацій тощо.
❗️Навчально-методичний посібник отримав Гриф МОН «Схвалено для використання в освітньому процесі».
🔗 Посібник доступний за посиланням: https://bit.ly/3aiFUzb
Скоро також стануть доступними онлайн-курси, створені на основі матеріалів посібника.
________
Видання посібника стало можливим у межах проєкту «Попередження і подолання насильства щодо дітей та підтримка реформи системи правосуддя для дітей», що реалізується ГО «Всеукраїнський громадський центр «Волонтер» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) в Україні.
Немає коментарів:
Дописати коментар